Onze introductie

Over onze club, door onze voorzitter geschreven, Robert Huisman:

Waarmee kunnen wij u helpen? Geniet u ook van vogels? Wij wel en dan spreek ik namens al onze leden, donateurs en sponsors van onze vereniging die al ruim 55 jaar bestaansrecht heeft in de gemeente Oosterhout.

Kantropa heeft een 40-tal leden die verschillende soorten vogels houden zo zijn er leden die een gezelschap volière hebben, maar er zijn ook een aantal leden die zich bezighouden met het kweken van hun favoriete vogelsoort zoals kanaries tropen en kromsnavels.

Vogelvereniging Kantropa houdt ieder jaar een vogeltentoonstelling en deze is ieder jaar altijd in week 46. Deze wordt gehouden bij zaal/café Merkus in Oosterhout.

Op deze tentoonstelling worden de eigen gekweekte vogel van de leden tentoongesteld en beoordeeld door een keurmeester van de Nederlandse Bond van Volgelliefhebbers. Kantropa is lid van de regio Overbetuwe met als zusterverenigingen De Martel uit Huissen en Gendt Onder Ons.

Mocht u verdere informatie willen van Kantropa neem dan gerust contact met ons op via tabblad "contact".

Met vriendelijke groeten

Robert Huisman

Voorzitter Kantropa

kantropa@outlook.com

©2020 Vogelvereniging KantropaAlle rechten voorbehouden.
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin